25 февр. 2023 г.

Найважчий рік життя

Мій допис с Фейсбук.
Навіяло…
Останні два дні, коли заходжу в соцмережи, у стрічці дуже багато споминів від друзів про те, як вони пережили початок повномасштабного вторгнення росії і цей, найдовший, останній рік життя.
Перечитуючи їхні емоції, сама немовби знову опиняюся в страшному 24 лютого 22… і звичайно згадую себе…
Вирішила й собі на стіні залишити, для пам'яті, кілька тезисних згадок про перші дні і місяці найжахливішого року життя… 

• Проснулись, як і всі кияни, від вибухів… рашисти бомбили моє рідне місто...
Перша думка: «дякую Тобі, Господи, що попередив» (відео є на моєму блозі). 
І одразу, у відповідь, внутрішнє розуміння: «ти повинна допомагати людям, проповідувати Євангелію і молитися за своє місто, не залишаючи його; робити все можливе, щоб збереглася церква».
Друга думка: «де взяти ліки і памперси для мами і всіх людей, які знаходяться в пансіонаті?!»
Далі… роботу в мене відмінили, а чоловік, зібравши документи й такий собі «тривожний чемоданчик» побіг на роботу, а я - шукати працюючі аптеки, щоб закупити памперси для лежачої Мамулі…
• Як виявилося, більшість магазинів і аптек зачинені, а в пансіонаті немає навіть хліба, тому що кожен ранок там купляли свіжий… Завдання помножилися…
• Все ускладнювалося тим, що долати  пішки такі відстані мені було надскладно (потім чоловік вже  їздив веліком).
• Щось знайшла! Повезло: добрий чоловік підвіз майже до пансіонату за копійки!
Додому пішки, під вибухи і ледве тягнучи ноги…
• Увечері - домашня група в он-лайні, молилися і спілкувалися під вибухи…
• Потім розпочалися спільні молитви по 2-3 години тричі на день…

• Найважчий біль - відносини з рідними, які всі на росіі та Білорусі: чомусь в один день я - улюблена сестричка, племінничка і тітонька - перетворююсь на брехуху, бо кажу правду про обстріли нашого Києва та інших мирних міст, звичайних житлових будинків… їх зомбоящик перемагає «кровні узи»… рідних вже не маю…
• Інтернет-війська, рядовий… очі… залишаю тільки опір дезінформації…
• Завдяки опублікованому 22 лютого відеозверненню, мені почали телефонувати і писати люди. Більшість з них я навіть ніколи не бачила… Всі вони потребували молитви, благочестивої поради, втішення і просто поплакати разом…

• Закінчуються ліки і памперси… Скласти перелік необхідного, знайти волонтерів, домовитися, щоб привезли… Хвала Богу за наших людей!!! Вони найкращі в світі!

• Коли обстріли наближались вже зовсім близько (10-15 км) і вдома, на 8 поверсі, диван в кімнаті з лоджією, що перетворився на основне робоче місце, скакав по кімнаті до дверей, - було страшно, але Слово, яке Господь дав 22 лютого, тримало мене: «Господь Царює!»
• Він не полишив Свій Величний Трон, Він, як і завжди, тримає Всесвіт у Своїй руці!
Якщо Господь не збудує дому, — даремно трудилися будівничі!
Якщо Господь не стерегтиме місто, — даремно на варті стояв сторож!
Будь хороброю, душа і стій до кінця, - адже Господь поруч!

• Майже до кінця березня з телефоном біля вуха 24/7… ні їсти, ні спати не можеш…
• Вдень знайти час і вийти з Евангеліями під супермаркет, до якого стоїть черга: можливо хтось потребує молитви і підкріплення? А можливо хтось прийме Христа?

• 23 березня… Матуся пішла…
Напередодні Дух Святий дав розуміння: їхати до неї терміново, помазати оливою і підготувати до погребіння…
•Знайшли таксі і зранку встигли помолитися 🙏🏻 під кінець молитви, на короткий час, Мамині очі, які вже дивилися кудись повз мене, наповнюються свідомістю і Мама благословляє мене 🙌 потім рукою поправляє моє волосся, яке вже місць без догляду, і незадоволенно покачує головою… (навіть залишаючи землю Мама залишалася справжньою найкрасивішою в світі жінкою)… Надвечір Мама пішла…

Як поховати, виконавши її бажання?! Віддати тіло землі не можливо: Київ закрито, а всі кладовища далеко за містом… Всіх померлих тільки кремують… черга настільки велика, що на прощання дається 5-10 хвилин… Вибач, Матуся, не виконала твого бажання… не змогла… Все було не так, як би хотілося… Слава Господу, що ти не здатна була  розуміти про війну…

Тепер на двох у нас залишилася одна мама і чоловіку трохи менше кілометрів намотувати на велосипеді… а в мене відчуття, що моя місія на землі завершена і тепер я вже нікому не потрібна… 
• За вікном все ближче вибухи, а нагорі сусід, врубивши на максимум реп, скаче так, що ми з чоловіком навіть не чуємо один одного… Здається, що весь світ збожеволів…

Молитви, телефон, Слово, молитви… «До Пасхи Церква повинна відновити зібрання»!
Яка, Господи? Мова йде про материнську церкву, бо дитятко ДЦВД потрапила у випробування ледве розпочавшись.
«Ти повинна проповідувати Євангелію, спасаючи взятих на смерть і стверджувати душі учнів», - Слова Господа приводять до тями і я розумію - Господь Царює! Якщо ти - Його, роби, що маєш, а інше - довір Йому! Маєш жити! Всі дні - в Його руці.
• Київ і область звільнено від рашистів!!! Алілуйя!
Зібрання відновились за тиждень до Пасхи. 
• Господь відкрив можливість проповідувати Євангелію в одному з сел області. Далеченько, але з величезною радістю! Слава Тобі, Господь!
• Можливість віддалено працювати відновлено повністю! Правда, офіційно я в простої, але це не має значення: Господь подбає за нас!
Стою перед загрозою вже повної сліпоти: очі не витримали стресів і розірвалась макула на обох… сітківка за нею… підіймати взагалі нічого вже не можна, як і працювати за компом, - діагноз лікарів. Але в нас є Господь!
• Він дає нам машину для поїздок на проповідь і щоб не носила нічого… Коханий, за допомоги сина, робить неймовірний сюрприз на мій день народження - я дізнаюсь, що тепер в нас є машина!
Ступор переважає радість…

• Операція… обстріли інфраструктури… відключення світла… робота… поїздки на проповідь… обстріли… 
• Друга операція… на генераторі, без світла, води і тепла… Господь Царює! Лікарня - то є місце, де потрібна проповідь Життя! Покаяння…
• поїздки… робота… душепіклування…
• ковід… поїздки…

Таке враження, що за цей рік я прожила сто років, але він так і не закінчився…
Знаю точно: якби не Господь, Спаситель мій, то давно б душа моя оселилась в країну мовчання.
Прославляю Тебе, Господь і Бог мій! Дякую, що Ти наділяєш мудрістю кожного, хто змиряться перед Тобою і щиро бажає радувати Твоє Батьківське серце.

• Дякую, що за цей рік навіть тут, в соціальних мережах, на моїх сторінках був присутній лише Ти!
Не повтор новин, в яких цілодобово вся країна, не дезінформація, не лякалки, а Ти - Світло, Ти - надія, Ти - найсильніший у Всесвіті ресурс для кожного обтяженого болем!

• Дякую, що Своїм Святим Духом допомагав вірити і зберігати бодрий дух, радіти перед Твоїм Обличчям, переводячи свій взір на Вічного, в руці якого всі серця, життя і майбуття кожної людини.

• Дякую Господу і прославляю Його за наших Світлих Воїнів ЗСУ, ПВО, МЧС, за енергетиків, за комунальників, за лікарів, за водіїв, за все керівництво країни,
за людей у всіх країнах світу, які на стороні Світла і добра!
• Дякую Господу за відповіді на молитви!

• Дякую Господу за Перемогу України в цій проклятій війні! З минулої весни я знаю, що перемога вже є в духовному світі! Ми скоро станемо іі свідками в фізичному світі. Перемога є не тому, що ми все робимо правильно або ми такі особливі чи найкращі.
Перемога наша тому, що не може змінитися Слово Боже: проклятий є всякий, хто порушує межі ближнього свого!

Дякую за відродження України! Світлої Країни, де живуть світлі люди і покладають всю свою надію на Господа! Дякую, що самим улюбленим вітанням в цій країні буде
Слава Ісусу Христу! Навіки Слава!

1 комментарий:

  1. Читаю і знову, як би переживаю цей рік, тому що він був і моїм роком, бо я був поряд, так стисло і точно передати ці події не зміг би ніколи, і головне в цій історії, це що Бог з нами рядом весь цей час. Дуже добре написано

    ОтветитьУдалить

Мир Вам! Благодарю за Ваш отзыв. Да благословит Вас Господь.